Pro.bg се преименува под марката ”bTV”

22 ноември 2010 | 14:59 Дачев

bTV Media Group стартира нов ТВ канал
От началото на 2011 г. българските зрители ще могат да се потопят в ново преживяване пред телевизионния екран, съощават от bTV. На базата на обстойно проучване, което компанията проведе, както и на експертния си опит от последните 10 години, екипът на bTV Media Group  ще препозиционира изцяло PRO.BG, като създаде нов канал под марката bTV (т.е. наименованието се очаква да бъде "bTV" + дума, насочваща към основното съдържание - бел. ред.)
Той е разработен така, че да отговори на растящите очаквания на аудиторията и идеално ще допълва портфолиото на bTV Media Group. Каналът ще предостави ексклузивно съдържание дори на най-претенциозната таргет група - според експерти, главно в областта на спорта и филмите.

Новият bTV канал ще предложи разнообразна селекция от качествени програми, за да удовлетвори и най-взискателните зрители, които търсят силни усещания пред ТВ екрана. Програмните акценти ще включват кино, актуални програми, спорт и други ексклузивни предложения, допълват от пресслужбата на компанията.

“bTV Media Group има много амбициозни планове за следващата година. Цялостното препозициониране и ребрандиране на PRO.BG е част от тази стратегия и е естествена следваща стъпка в нашето развитие. Зрителите ще се наслаждават на новите ексклузивни предложения на всички канали в нашата група, включително радио и интернет каналите”, коментира Вики Политова, главен оперативен директор на bTV Media Group.
 



ИЗБРАНО