Изминалата телевизионна събота (17 ноември) безспорно е минала под знака на големия финал на VIP Brother 2012, твърдят от пресофиса на Нова телевизия.
"Освен че Орлин Павлов стана любимата звезда на България, Нова ТВ категорично бе и най-гледаният канал в първия ден от уикенда. Макар пийпълметричните данни на GARB постоянно да подценяват резултатите на Нова ТВ, според тях медията постигна рекордни резултати в първия ден от уикенда – средно за целия съботен ден Нова ТВ превъзхожда всички национални телевизии", подчертават оттам.
Финалният епизод на VIP Brother 2012 е събрал
два пъти повече аудитория от основния си конкурент през 4-те часа, в които зрителите определяха победителя във формата (
20:00 - 23:55, бел.ред.). Кулминацията настъпва минути преди да бъде обявено името му – зрителите, които са гледали Нова ТВ, са 2/3 от всички, които са гледали телевизия в този момент. По този начин основният конкурент остава с 8 пъти по-нисък пазарен дял.
Сборният пазарен дял на другите две национални телевизии e
20 пъти по-нисък от този на Нова ТВ!
Финалът на VIP Brother 2012 е безпрецедентен и с рейтинга, който реализира – той е по-висок от финалите на последните два сезона на шоуто (целева група 18-49). Освен категоричния успех на финала на риалити шоуто, водещата позиция на Нова ТВ през съботния ден се утвърждава и от предавания като „
Карбовски Директно”, „
Отечествен фронт” и „
Горещо” (
и трите са на продуцентска къща "Телеман" - бел.ред.), които отново събират по-голямата част от българските зрители.
За Нова ТВ сезонът продължава да бъде изключително успешен и за останалите канали от групата – Диема, Диема Фемили, КиноНова и Нова Спорт, които традиционно привличат повече зрители от нишовите канали на основния конкурент.
Информацията е на Нова телевизия.