blizoo e новото име на КейбълТел & Евроком

18 май 2010 | 16:29 Дачев

Новото име на телекомуникационния оператор КейбълТел & Евроком бе представено днес официално в "Ялта" от Главния изпълнителен директор на компанията Ищван Полони (Istvan Polony) и от Главния маркетингов директор Димитър Радев.
Визията е създадена от маркетинговия екип на компанията в сътрудничество с английската агенция за дизайн и корпоративна идентичност – Сигъл & Гейл ("Siegel + Gale", Лондон), които са работили за големи кабелни и сателитни оператори: от Тайм Уорнър Кабел в САЩ до платформата Долче в Румъния, както и за компании от ранга на Моторола, 3М, О2 и Дел. “Целта ни бе да създадем революционен по своята визия и характер бранд в България, защото като компания сме си поставили революционната амбиция да преобразим не само фирмата отвътре, но и целия бизнес сектор на комуникациите и домашното забавление”, каза Димитър Радев.

При представянето на новия бранд Ищван Полони обяви, че blizoo /"близу", представено с ударение върху "-у-" - бел.ред/ ще се превърне във водещия цифров телевизионен оператор и в най-големия широколентов Интернет доставчик в България. Затова в плановете за развитие на новата компания е заложено цифровизиране на повече от 80% от абонатите в страната до 2012 г. и предлагането на последните продуктови иновации в сектора. Компанията провежда амбициозна програма за инвестиции в резултат, на която качеството и спектъра на предлаганите услуги прогресивно се повишава.
„Новото позициониране се базира на идеята да бъдем по-близо до клиентите и техните желания, да създадем по-емоционална връзка с тях. Целта ни е да сме последователни и иновативни, като предложим едновременно революционна промяна в отношението към клиента и революционно нови услуги. И за да не звучат тези обещания голословни, днес официално стартираме и новата ни услуга blizoo HD”,  допълни Ищван Полони.

blizoo HD е пакетна услуга, която включва над 150 канала цифрова телевизия и за първи път у нас цели 10 HD канала на цена от 45 лв. Така абонатите на новата услуга ще могат да гледат излъчваното от БНТ Световното първенство по футбол във Full HD формат. В пакета е включена и музикалната телевизия  Planeta HD с различно от вече познатото съдържание. Абонатите могат да гледат и Eurosport HD, който излъчва ексклузивно тенис турнирите Ролан Гарос и US open, Тур дьо Франс и други големи световни спортни събития.
Другите HD програми в пакета са Discovery Showcase HD, National Geographic HD и History HD, Luxe TV – канал за луксозната страна на животa, Premium Digital Full HD с най-добрите и най-нови филмoви хитове на холивудските студия и лидерът в модният свят - Fashion TV HD. Десетата програма в пакета e Food Network HD с вълнуващи кулинарни шоута и реалити програми, със световна HD премиера на 22 май; България е една от първите европейски държави, в които този атрактивен канал ще излъчва в HD  благодарение на blizoo.

HDTV стандартът гарантира качество на изображението 4 пъти по-високо от традиционната телевизия. По-високата резолюция осигурява много по-детайлна картина, впечатляващ контраст и богатство на цветовете. Усещането за обемен звук се постига със стандарта Dolbi Digital Surround 5.1. Широкоформатното изображение в HD формат разкрива 30% повече от реалната площ на картината, като HD технологията допринася за плавното и напълно естествено на движенията.

Освен новия blizoo HD пакет, новата компания за първи път предлага на клиентите си и два пакета за цифрова телевизия с различно съдържание. Базовият пакет включва над 70 програми, а при абонамент за пълния пакет клиентите получават над 150 цифрови програми. Mесечната такса варира според пакета от 19 до 29 лв, но се предлагат в различни комбинации с ТВ, оптичен интернет и телефон, които позволяват значително спестяване на време, усилия и пари.

Компанията пое обещания към потребителите:
• най-добрата услуга за телевизия с висока резолюция с 10 висококачествени канала и обещание броят на HDTV програмите в пакета да се удвои до края на 2011 г.
• следващо поколение дигитално преживяване, с нов интерактивен цифров приeмник и новo поколение елеkтронен справочник oще през септември 2010 г.
• ултра високоскоростна Интернет услуга (над 100 mbps) в цялата мрежа до края на октомври 2010 г.
• пионери на най-модерните видео услуги в България, като до второто тримесечие на 2011 г. ще се предложим Video on Demand (персонализирано и разнообразно видео съдържание по поръчка само с  дистанционното) на всички цифрови абонати
• от 2011 г. всички абонати ще имат достъп до най-доброто не само ТВ, а и Интернет съдържание на своя телевизор, благодарение на услугата “свързан дом” (connected home)
• цялостно обслужване и възможност за закупуване на услуги online, от септември 2010 г.
• освен през сайта, от септември 2010 г. ще бъде осигурен достъп до Центъра за връзка с клиентите, 24 часа на ден / 7 дни в седмицата
• в цялата търговскa мрежа ще се предложат нови стандарти на обслужване – като атмосфера и култура на екипа, до края на 2011
• от септември 2010 г. ще бъде предлагана "Гаранция за инсталация" на нови услуги в рамките на 3 работни дни от поръчката; в противен случай клиентът ще бъде компенсиран с 1 месец безплатно ползване
• новата компания обещава да се превърне във водещ доставчик на интернет услуги (ISP) като скорост, качество, надеждност и портфейл услуги, при сертификация и от независима институция, до септември 2011 г.

* * * * *

В края на октомври 2009 г. EQT V (EQT), водещ европейски фонд за дялово инвестиране, придоби КейбълТел и Евроком -  двата най-големи кабелни оператора в България. Общата стойност на двете транзакции възлезе на над 200 милиона евро, което нарежда сделката сред най-значимите в България за 2009 година.
Компанията е телекомуникационен оператор, който предлага интегрирани комуникационни услуги за дома - кабелна, цифрова ТВ, Интернет и телефонна услуга. Тя притежава най-голямата национална опорно¬оптична мрежа, която свързва най¬-важните регионални центрове в страната. Тя оперира в София, Пловдив, Бургас, Варна, Русе, Шумен, Плевен и Стара Загора, в някои значително по-малки градове като Габрово, Пазарджик и Кюстендил и в общо над 40 града в цялата страна.

Делът на компанията на пазара на телевизионни оператори днес бе оценен от Димитър Радев на 20-25%, като при това делът на т.нар. "сив сектор" (недекларирани абонати) в България надминава 50%.
 



ИЗБРАНО