В четвъртък - приемна на БНТ 2 на Терминал 2

24 февруари 2016 | 13:51 Дачев
По повод Световния ден на потребителите - 15 март, предаването “Потребителската кошница” на БНТ 2 и "Европейски потребителски център"-България организират приемна, в която всеки ще може да потърси отговор на въпроси, свързани с правата му като клиент.
 
В утрешния 25 февруари 2016, четвъртък, на Летище София, в залата за заминаващи на Терминал 2, на разположение на гражданите ще бъдат експерти, които ще отговорят на въпроси и ще дават компетентни съвети в случаи на нарушени потребителски права.
Акцент на консултациите ще бъдат правата на пътуващите - както в чужбина, така и в страната.
 
Партньор в „Приемната на БНТ2“ е Европейският потребителски център в България - част от мрежата на европейски потребителски центрове.
 
Приемната ще бъде отворена след 10:00 часа в залата за заминаващи на Летище София, Терминал 2.

* * * * * * *

Европейският потребителски център България по този начин продължава инициативата си "гише на пътника". Целта е хората, на които предстои да пътуват със самолет, да се запознаят с техните права като граждани на Европейския съюз.

На информационен щанд, експертите на центъра ще предоставят материали и съвети на пътниците. На място може да се подаде и жалба в случай на отменен или забавен полет, както и за загубен или повреден куфар.

* * * * * * *

Междувременно, БНТ 2 отново кани потребителите и бизнеса да се присъединят към една от най-мащабните кампании в подкрепа на българското производство и качествени стоки – „Купувам българско“. От днес до 28 февруари в Пловдив медията участва за пореден път в най-голямото търговско изложение у нас – Международния панаир в Пловдив.

БНТ 2 събира част от партньорите на инициативата, стартирала преди две години, на специален щанд в Палата 11 на панаира, където всеки посетител на изложенията „Фудтех“, „Хорека“, „Агра“, „Апи България“ и „Винария“ ще може да се запознае с кампанията и нейните цели и резултати и да опита от вкусните български млечни продукти. На щанда ще се представят и компании за козметика и козметични продукти с доказан произход на съставките и технология на производство. В същата палата е изградена и функционира и специална телевизионна площадка, откъдето екипът на БНТ 2-Пловдив ще представя в преки включвания и репортажи участници в изложенията. Зрителите ще видят как функционират и какво създават българските мандри, хлебозаводи и сладкарски цехове, как се правят българските козметични продукти и какви са проблемите на браншовите организации.
 
Повече от 9 милиона вече са стоките в търговската мрежа у нас, които се продават с гарантирания знак за качество и произход на суровините – стикера на кампанията „Купувам българско“. Всеки един от десетките партньори на инициативата поставя на своите продукти този знак като символ на своята ангажираност с каузата в подкрепа на родното производство и лоялност към българския потребител.

Кампанията „Купувам българско“ стартира през 2014 г., и за това време с репортажи, инициативи и конкретни решения репортерите на БНТ 2 се превърнаха в живата връзка между българския бизнес, потребителите и институциите в цялата страна.
 
Щандът на БНТ 2 и „Купувам българско“ е в Палата 11 на Международния панаир в Пловдив.
 



ИЗБРАНО