Финал на Биг брадър в петък без сценарий, гледаемост

8 септември 2015 | 14:45 Дачев
Риалити форматът е покачил резултатите на Нова телевизия близо три пъти през летния сезон
 
Финалът на най-обсъжданото риалити в родния ефир ще започне този петък, точно в 20:00 часа. Зрителите ще станат свидетели на финалната развръзка и всичко това, по запазената марка на Big Brother – ще се случва в момента, на живо, пред очите на публиката. 
 
Няма записани преди месеци епизоди, няма готов сценарий, няма случки с предварително ясен край. 
 
След вчерашното изгонване на Николина, финалистите са точно 6 (от стартиралите 13): Екатерина Балабанова (Катя), Никита Джонсън, Кирил Симеонов, Анита Болярова, Пламен Богданов и Аделина Банакиева. Те ще са преживели общо 26 дни в изолацията на Къщата, което е и един от най-кратките сезони на шоуто.

Оттук нататък вотът е позитивен: зрителите трябва да гласуват за този, който искат да спечели сезона и да си тръгне с наградите.
 
* * * * * * *
 
Отличните резултати, които Big Brother постигна доказват, че допълнителните програмни инвестиции и решението за стартиране на риалити шоуто близо месец преди традиционния старт на есенния телевизионен сезон, е било не само правилен, но и много печеливш ход. 
 
Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер, резултатите на Нова телевизия в часовия пояс 20:00 – 21:00 ч. (делнични дни) бележат ръст от над два пъти спрямо същия период на миналата година сред населението в активна възраст (18-49) и близо три пъти при трудната за достигане млада аудитория (18-34). Виж графика 1 - аудиторни дялове.
 
В същото време, така наречената от пресофиса на Нова "втора по гледаeмост медия" (bTV) регистрира спад от около 30 % сред населението в активна възраст (18-49), а при трудната за достигане млада аудитория (18-34) спадът е над 50%, спрямо същия период на миналата година в посочения часови слот. Виж графика 2 - аудиторни дялове.
 
От старта на Big Brother до момента, предаването спечели над 30% дял от аудиторията в активна възраст (18-49). Още по-силни са резултатите при градското население в тази възраст - 33,8% дял, а при младата аудитория (18-34) – 34,9% дял.
 


ИЗБРАНО