Стартира инициативата Game Changers

3 юни 2014 | 10:47 Дачев
Game Changers – "Промяната" на фондация Reach for Change и с партньорството на Нова телевизия официално стартира тази сутрин в България
 
Днес в „Здравей, БългарияСилва Зурлева, член на Борда на директорите на НБГ,  връчи чек за 187 500 лв. на регионалния мениджър на фондацията Мекти Ализаде.
Сумата бе събрана в третия благотворителен сезон на гейм шоуто „Стани богат”, осъществен под мотото „Сезон на професионалистите” (10 февруари - 30 май 2014 г.).
 
Нова телевизия добавя към събраните средства още 13 000 лв. и по този начин дарява общата сума от 200 000 лв. за подобряване живота на децата и защита на техните права.
 
* * * * * * *
 
Инициативата "Game Changers" в България е част от търсенето на ПРОМЯНАТА по целия свят и се осъществява в международно сътрудничество между Modern Times Group (MTG, Собственик на Нова Броудкастинг Груп) и фондация Reach for Change. Чрез нея, фондацията цели да подобри живота на децата, като открива и подпомага мотивирани социални предприемачи да осъществят своите идеи на практика.
 
От 31 май 2014 сайтът novatv.bg/gamechangers е активен за кандидатстване за участие в ПРОМЯНАТА в България. 
 
Хората, които Reach for Change търси, са посветили или искат да посветят силите и уменията си в създаването на един по-добър свят за децата. Те са предприемчиви, притежават дръзки и иновативни идеи, както и смела и ясна визия за тяхната реализация.
 
Конкурсът "Промяната" ще премине през няколко етапа.
Първият от тях е свързан с подаването на кандидатури за участие и е с краен срок 26 август 2014 г. След първоначално разглеждане на заявките, в което ще се включат и експерти и доброволци, служители на Нова, ще бъдат селектирани 5 проекта с най-голям потенциал за положително въздействие върху живота на децата. 
 
В периода октомври-ноември 2014 г. всеки ще има възможност да се включи в определянето на победителя в инициативата, като гласува на сайта на конкурса.
 
Големият победител в "Промяната" ще си спечели място в т. нар. "Инкубатор" на фондация Reach for Change, който включва финансова подкрепа, професионални съвети и насоки, както и нужното медийно отразяване и обществено внимание, за да развие и реализира плановете си.
 
Останалите четирима финалисти ще бъдат включени в програмата за подкрепа на социални предприемачи на Reach for Change, известна като "ЛАБ".
 
* * * * * * *
 
За Reach for Change: 
Организацията е създадена през 2010 г. в Швеция и дейността ѝ расте с всяка изминала година. Тя вече има представителства в 16 държави от Европа, Азия и Африка, сред които Швеция, Русия, Гана, Сенегал, Руанда. През 2013 г. Reach for change е помогнала на над 1 млн. деца от цял свят да повярват в себе си и да придобият силата, куража и смелостта да изградят собствения си живот.
 


ИЗБРАНО