Нова поема за 3 години рекламата на групата FOX

26 ноември 2012 | 11:20 Дачев
За период от 3 години Нова Броудкастинг Груп /НБГ/ ще отговаря за продажбите в ефира на петте канала на Fox International Channels IFIC/ у нас - Fox, Fox Crime, Fox Life, 24Kitchen и National Geographic


Групата на FIC ще продължи да контролира самостоятелно бартерни сделки, спонсорства, специални и социални инициативи, пан регионални сделки и кампании.

„Решението да се доверим на екипа на Нова Броудкастинг Груп за рекламата на нашите канали е резултат от техния доказан опит и нашите усилия да развиваме и затвърждаваме позициите на международно утвърдените брандове на FIC на българския медиен пазар. Вярваме, че това ново сътрудничество ще бъде повече от успешно както за FIC и Нова, така и за нашите рекламодатели” - коментира Красимир Николов, регионален изпълнителен директор на FOX International Channels за България и Балканите.

Към момента, НБГ отговаря и за продажбите на ефирна реклама и спонсорство по каналите Discovery Channel, Disney Channel, TLC и Cartoon Network, както и кулинарния канал Fiesta TV.

„Изключително се радваме, че към това богато портфолио от канали добавяме и брандовете на Fox International Channels” - коментира Дидие Щосел, изпълнителен директор Нова Броудкастинг Груп. „Кабелните канали на Fox отдавна са се доказали като едни от предпочитаните от родните зрители. Широкият спектър от разнообразни и висококачествени продукции, които предлагат, са изключителна възможност за нашите рекламодатели да намерят най-правилното и подходящо място за своите послания и продукти. Убедени сме, че това ще бъде едно ползотворно и за двете страни сътрудничество” - добави още той.

* * * * * * *

За Нова Броудкастинг Груп:
НБГ е част от шведската медийна група Modern Times Group /MTG/. Тя обединява Нова ТВ, Диема, КиноНова, Диема Фемили, Нова Спорт, четирите платени канали – TV 1000 Balkan, Viasat History, Viasat Explorer и Viasat Nature, както и сп. Ева.

За FOX International Channels:
FIC е международна мултимедийна развлекателна група на американската News Corporation. Разработва, продуцира и разпространява над 350 развлекателни, филмови, спортни и документални канали в цял свят на 35 езика.


ИЗБРАНО