Кастинг: предаване за стил - „Кралица на шопинга”, от септември в ефир

29 юли 2012 | 13:02 Дачев
Най-новото предаване на TV7 сбъдва мечтата на всяка жена и превръща удоволствието от пазаруването в състезание
„Кралица на шопинга” не е шоу за мода, нито конкурс за красота, а едно напълно различно и ново за България предаване за стил. Всяка седмица 5 решителни жени ще разполагат с ограничено време и ограничен бюджет, за да демонстрират своя собствен стил на обличане.

За участие в кастинга за „Кралица на шопинга” могат да се запишат всички желаещи, навършили 18 години, които искат да покажат на екран своя неповторим стил, страст към шопинга и хъс за победа. За целта претендентките за „Кралици на шопинга” трябва да попълнят специална онлайн анкета на сайта: tv7.bg/kralica-na-shopinga. Няма краен срок за включване в състезанието.

Наградата: всяка седмица най-стилната дама ще си тръгва с 3 000 лв за шопинг

* * * * * * *

В началото на всяка състезателна седмица избрани от кастинга пет дами ще получават обща тема, която задава определен дрескод - гала-вечеря, благотворителен бал, официална церемония, дневна или вечерна сватба, прием и т.н. Спрямо зададения повод, претендентките за „Кралица на шопинга” ще трябва да се погрижат да бъдат подходящо, интересно и стилно облечени и гримирани.

Всеки делничен ден по една участничка ще пазарува в рамките на не повече от 2 часа със строго фиксиран бюджет, като в това време и сума трябва да предвиди и посещението при фризьор и гримьор. Още същия ден кандидатката ще дефилира пред останалите 4 състезателки, за да представи подходящата според нея визия, спрямо зададените условия. Участничките трябва да изберат не само съответстваща на случая дреха или ансамбъл, но и обувки и аксесоари. Специално внимание ще се обръща и на добре направения грим и стилната прическа.

Претендентките ще бъдат оценявани анонимно от своите конкурентки, както и от независим моден експерт.
Участничката, получила най-висока сумарна оценка (от гласовете на своите конкурентки и модния експерт), печели и седмичната голяма награда от 3000 лв. за шопинг.

* * * * * * *

„Кралица на шопинга” е оригинален формат на Global Agency и в България се реализира от продуцентската къща Dream Team Productions (Евтим Милошев / Любомир Нейков).

Шоуто с оригинално заглавие "Shopping Monsters" се излъчва още в Турция, Германия, Холандия, Русия, Молдова, Казахстан, Беларус, а от есента - и в България и Украйна.



ИЗБРАНО