Край на Hallmark, идва Diva Universal

24 септември 2010 | 16:02 Дачев
Universal Networks International (UNI) обяви, че ще преименува Hallmark Channel на Diva Universal в България през октомври, като най-добрите филми и сериали на Hallmark Channel ще продължават да бъдат излъчвани по Diva Universal.
Тази стъпка се предприема като следващ етап от мащабната стратегия на UNI да обедини телевизионните си канали под 5 освежени основни марки, предоставяйки премиерно оригинално съдържание, насочено към местната аудитория навсякъде по света.

Diva Universal ще стартира на 3 октомври, неделя, с премиерата на хитовите филми „Професия блондинка” и „Професия блондинка 2” с участието на Рийз Уидърспун, следвани от премиерата на първите два епизода на „Ченгета новобранци”, новият американски сериал на Universal Networks International с участието на Миси Перегрим и Грегъри Смит.
Сред премиерните програми на канала са успешната поредица „Военни съпруги” – сериала с най-висок рейтинг в историята на
Lifetime Network в Америка, и сензационният хит „Домакините от Ориндж Каунти”. Любимите програми от Hallmark Channel ще продължат да се излъчват и по Diva Universal заедно с новия сезон на „Медиум” с Патриша Аркет, продължението на „Закон и ред: Умисъл за престъпление” с Джеф Голдблум, както и „Дъщерите на Маклауд” и „Животът на Ерика”.

Diva Universal е развлекателен канал – микс от драми, ескейпизъм и иалити предавания. Създаден предимно за жените на 21 век, Diva Universal е предназначен за онези, които не се страхуват от живота, а го възприемат като нещо, на което трябва да се наслаждават. Каналът ще показва телевизионнно съдържание от цял свят, което ще се харесва на интелигентни жени с напредничаво мислене от всички възрасти.


Колин Маклауд, изпълнителен директор на Universal Networks International за Централна и Източна Европа, коментира: „Стартът на Diva Universal в България е естествено развитие за UNI. Изграждайки наследството от забавни програми на Universal, каналът с нова визия ще бъде изпълнен с премиерни предавания, комбиниращи невероятни драми и забавление в завладяващо телевизионно преживяване, подкрепено от съвременно живо усещане.”

Промяната на търговската марка на канала подкрепя развитието на платените телевизионни услуги на  NBC Universal, оглавявано от Рома Кана, президент на Universal Networks International, чрез инвестиции в производството на оригинално съдържание, включващо копродукцията със Syfy international „Хейвън” по роман на Стивън Кинг и полицейската драма „Ченгета новобранци” в сътрудничество с E1 Entertainment, както и наскоро анонсирания сериал „Срещу Кейт” с участието на Сара Шахи, създаден съвместно с USA Networks.

От 2007 г. UNI непрекъснато развива бизнеса си като последователно гради портфолио от канали, увеличили се от 14 до 70 през 2010 г., и цели достигането на приблизителен брой от 100 канала през следващата година, включвайки приоритетните HD услуги.

Като ключов двигател в своята стратегия за развитие през октомври 2009 г. Universal Networks International направи инвестиция за милиони долари в портфолио от пет основни телевизионни бренда с различна насоченост (Syfy Universal, DIVA Universal, 13th STREET Universal, Universal Channel и Studio Universal). След като реализира тази мултимилионна стратегия за промяна на марките, компанията е увеличила абонатите си на 180 милиона и  е разширила разпространението на каналите си до 150 страни по света.

Представянето на новите брендове и услуги включва старта на Universal Channel в Япония и Южна Африка, на Syfy Universal във Франция, Обединеното кралство, Испания, Бенелюкс и Русия – предстоящо и в други страни през 2010 и 2011 г. Първите стъпки на Studio Universal в Латинска Америка водят до 20% ръст на гледаемостта за година в региона сред ключовата аудитория от жени на възраст между 18 и 49 г.** Стартът на Syfy Universal във Франция през януари е изключително успешен с 43% увеличение сред таргет групата 25-49 годишни с висока гледаемост, превръщайки го във втория най-често избиран канал в тази демографска група.

За Universal Networks International
Universal Networks International, част от NBC Universal, е една от водещите телевизионни мрежи в света, която предоставя висококачествено съдържание и великолепни брендове до над 150 милиона зрители в 130 страни в Европа, Средния Изток, Африка, Латинска Америка и Азия. Портфолиото на компанията е оглавявано от петте основни канала - Syfy Universal, Diva Universal, Studio Universal, Universal Channel и 13th STREET Universal – които предлагат пълна гама от телевизионно забавление на местната аудитория в различните краища на света. Universal Networks International също така управлява каналите Movies 24, Hallmark Channel и част от джойнт венчъра KidsCo.


ИЗБРАНО