Звездни стажанти

Риалити формат, продуцент -"Old School Productions" (Нико Тупарев и Радо Тушев).
По лиценз на "Celebrity Apprentice".

Образът на Боса е едновременно сърцето и главата на предаването - силен авторитет, който да респектира звездите, но в същото време да ги нахъсва. Българският вариант на Доналд Тръмп / Арнолд Шварценегер е Стефан Шарлопов (председател на Българския съюз по балнеология и СПА и собственик на веригата "Шарлопов хотелс").

14 известни мъже и жени забравят ежедневието си на известни личности и застават на най-ниското стъпало в корпоративната структура - като обикновени стажанти. Те трябва да дадат всичко от себе си, за да изпълнят поставената им от шефа задача. А ако не се справят - подлежат на уволнение.

Знаменитостите са разделени на два отбора (на мъжое и на жени, "защото има разлика в начина, по който мъжете и жените мислят и правят бизнес") и всеки път получават задачи, свързани с тяхната креативност и търговски нюх. Успехът им се измерва по различни критерии: от това, колко пари са успели да съберат - до това, колко са креативни идеята, посланието и други елементи от зададения им проект.

За всяка възложена задача отборите избират мениджър. Мениджърът на отбора-победител получава цялата събрана сума от задачата за своята кауза, докато мениджърът на победения отбор отива на елиминации - заедно с двамата, които според него са се справили най-зле. В края на всеки епизод един от тримата е „уволнен” от шефа и отпада от състезанието.

Шоуто предлага не само професионална борба, но и сблъсква силни характери, поставя на изпитание егото на звездите, а самите те са в светлина, в която не сме свикнали да ги виждаме. Могат ли звездите да работят в екип и под напрежение в област напълно различна от тази, в която са се доказали? Могат ли да пренебрегнат егото си в името на нуждаещите се?

Първата задача е кой от двата отбора ще продаде повече сандвичи и ще спечели повече пари. Освен количеството, има значение и качеството на покупките – звездите имат за задача да провокират хората да си купуват тези сандвичи на много по-високи от пазарните цени в името на благотворителните им каузи. Български и международни големи компании са подкрепили предаването, защото - за да бъде истински експериментът - звездите изпълняват своите мисии в реална бизнес среда от името на действащи предприятия.

Благотворителността е в основата на шоуто, всяка от звездите идва със своя кауза.

Участници: Калин Сърменов, Мартина Вачкова, Рут Колева, Явор Янакиев-100 кила, Венета Харизанова, Любомир Милчев-Денди, Александра Сърчаджиева, Петя Буюклиева, Таньо Шишков, Албена Вулева, Юлиян Константинов, Пламен Медаров, Тити Папазов и Камелия Воче.

От 15 март до 5 юни 2016 г. по Нова телевизия. Победител: Явор Янакиев - 100 Кила.
От 9 септември 2017 г. по Diema Family.