Шеф под прикритие

Риалити формат, адаптация на "Undercover Boss". Продуцент - Явор Попов („Супернова медия“).

Големи шефове на различни компании влизат под прикритие в собствените си фирми и започват от нулата, за да разберат какви са проблемите в тях. Зрителите ще станат свидетели на невероятните истории на 8 шефове на компании. Те напускат своите удобни офиси и започват работа на възможно най-ниско ниво в собствените си фирми, напълно преобразени, с цел да не бъдат разпознати от техните служители.

Форматът внедрява под прикритие собственици или изпълнителни директори в собствените им фирми за седмица, за да започнат от нулата като обикновени служители. Шефовете са изправени пред огромно предизвикателство – да напуснат удобните си офиси, да сменят лъскавите костюми с работни гащеризони и да започнат работа в компаниите, които управляват на възможно най-ниските изпълнителски нива. Представете си собственик на голяма верига за бързо хранене, който започва работа под прикритие като помощник в кухнята и разносвач, при това напълно доброволно. А целта на тази смяна е големите шефове да разберат как работят техните компании и как се е променил същинският бизнес, от който се отдалечили с течение на времето и са изгубили първоначалната връзка, в резултат на мениджърската си позиция.

Това, което големите шефове не очакват и за което не са подготвени, са личните истории и професионалните качества на своите служители, които те откриват в резултат на по-близкото общуване с тях - откровено и без обичайните бариери. В края на вълнуващата седмица шефовете разкриват своите самоличности в емоционални срещи със служителите си. Дали служителите ще бъдат мъмрени, наказани или дори уволнени, или напротив – повишени и възнаградени, ще зависи изцяло от тяхното трудолюбие и отдаденост, които са демонстрирали пред шефа си, без, разбира се, да знаят, че това е той.

В световен мащаб сред шефовете, които са се преобразили във формата и са започнали от нулата, са изпълнителните директори на DHL, Hyundai, Subway, производителите на банани Chiquita Brands International, НАСКАР, американският броудкастър DirecTV и авиокомпанията Frontier Airlines.

В България част от формата ще станат големи компании с над 200 служители, с голяма търговска или складова мрежа. Това са бизнеси, в които шефовете рядко познават някой от работниците си на най-ниските нива. Част от формата ще станат собственици на компании в сферата на услугите, бързото хранене и производството, които са стартирали бизнеса си от нулата и са го изграждали с цената на много усилия.

От 8 февруари до 2 март 2016 г. по Нова телевизия (8 епизода). От 26 януари до 2 март 2018 г. - сезон II. От 14 януари до 18 февруари 2019 г. - сезон III. От 26 февруари 2020 г. - сезон IV.

ИЗБРАНО