Кралица на шопинга

Риалити шоу ("Shopping Monsters"), формат на Global Agency. Продуцент - Dream Team Films, водещ - Веселин Йорданов, моден дизайнер.

Предаването сбъдва мечтата на всяка жена и превръща удоволствието от пазаруването в състезание. Всяка седмица 5 решителни жени разполагат с 3 часа и ограничен бюджет от 600 лв., за да демонстрират своя собствен стил на обличане. В началото на всяка състезателна седмица избрани от кастинга пет дами ще получават обща тема, която задава определен дрескод - гала-вечеря, благотворителен бал, официална церемония и т.н., спрямо който претендентките за „Кралица на шопинга” ще трябва да се погрижат да бъдат подходящо, интересно и стилно облечени и гримирани. Всеки делничен ден по една участничка ще пазарува, като още същия ден кандидатката ще дефилира пред останалите четири състезателки.

Претендентките ще бъдат оценявани с гласуване от 1 до 10 от своите конкурентки, както и от дизайнера Веселин Йорданов, който ще дава своя вот в края на състезателната седмица. Участничката, получила най-висока сумарна оценка, печели и седмичната голяма награда от 3000 лв. за шопинг.

Първата задача, която Йорданов постави на кандидатките за шопинг кралица, бе да се подготвят с подходяща визия за градинско парти по случай Деня на София.
Водещият показва усет за стил и визия, чувство за хумор и безкомпромисна критика и съвети към избора на участничките.

Контакт: facebook.com/ShoppingKralica

От 17 септември до 7 декември 2012 г. по TV7. От 10 декември 2012 г. - повторение.

ИЗБРАНО