20 години с теб (понеделник, bTV)

31 май 2020 | 12:40 Дачев
Специална програма по случай 20-годишнината на bTV. Водещи - Десислава Стоянова и Николаос Цитиридис.
 
Подробности
 
Празничното предаване ще покаже онези 20 емблематични неща, които определят ролята на телевизията в живота на българите и благодарение на които и днес bTV се радва на най-голям зрителски интерес и доверие в страната. 
 
Национално представително проучване на „Маркет Линкс”, проведено в периода 18-26 май 2020 г. (извадка от 1224 лица на възраст 18-54 г., реализирана по метода на прякото лично интервю):
- bTV печели симпатиите на най-много зрители – над 41%, по отношение на модерната визия на новините и предаванията си. Като новатор в технологиите, през годините медиата въведе първа излъчване в HD качество, 3D-mapping, 360˚ видео и добавена реалност в ефир, както и 360˚ livestream.
- Според над 33% от респондентите, телевизията проявява най-сериозна социална ангажираност по отношение на важните за обществото теми като околна среда, образование, здраве и други. Всяка година посланията на различни инициативи, свързани с правата на децата, здравето, екологията, хората в риск и много други, достигат до зрителите чрез ефира на bTV.
- над 38% от анкетираните посочват, че телевизионният канал има в екипа си най-популярните и обичани лица.
- над 32% пък ги припознават като близки до себе си хора, на които могат да се доверят.
 
Според класацията Employer of Choice преди дни, в която влизат 100-те най-предпочитани от служителите работодатели в страната, bTV Media Group е най-желаният работодател в сектора.
 
bTV е и най-силната българска потребителска марка в продължение на години, според резултатите от проучване на глобалната организация Superbrands.
 
* * * * * * *
 
Историята в години:
 
* bTV започва излъчване на 1 юни 2000 г. Първата новинарска емисия на bTV е излъчена на 18 ноември. 
* През 2006 bTV стартира първия си риалити формат - Survivor. 
* През 2008 г. bTV създава нов модел на благотворителна кампания с шоуто „Великолепната шесторка“ в партньорство с UNICEF. 
* През октомври и декември 2009 г. стартират тематичните канали bTV Comedy и bTV Cinema. 
* През 2010 г. bTV Media Group става част от семейството на Central European Media Enterprises, заедно с радио каналите N-Joy, Jazz FM, Z-Rock и Classic FM. Същата година bTV продуцира първия съвременен български сериал „Стъклен дом“. Стартира сайтът LadyZone.bg. През януари 2011 г. тръгва тематичният канал bTV Action. Същата година bTV дава началото на емблематичната си CSR инициатива „Да изчистим България заедно“ в партньорство с глобалната организация Let’s Do It World. На 3 октомври в ефир тръгва bTV Radio. bTV анонсира и новия си бранд за кино продукция и дистрибуция bTV Studios. 
* В периода 2012-2015 г. bTV става първата национална телевизия, която излъчва в HD качество. Тръгват тематичните канали bTV Lady, SVOD платформата VOYO, новинарският сайт btvnovinite.bg, сайтът за прогнозата на времето dalivali.bg и кулинарният bistro.bg.
* През 2016 bTV Новините въвеждат технологията за добавена реалност (Augmented Reality) в емисиите си. Стартират безплатната платформа за отложено гледане btvplus.bg, както и каналът bTV International за българите в чужбина.
* През 2017 г. bTV направи значителни стъпки напред в мултиплатформеното си развитие и синергията между всички канали и платформи. Започва период на продължителен възход в резултатите на медията в дигитална среда.
* През 2019 г. bTV въведе новото си високотехнологично студио, уникално за целия регион.
 


ИЗБРАНО