Второ издание на ”Кризата COVID-19” довечера в 19:30

2 април 2020 | 08:41 Дачев
Специалното обзорно предаване с водещ Антон Хекимян е с фокус върху последиците от социалната изолация
 
След силния обществен интерес към “Кризата COVID-19: Всичко, което трябва да знаете” от 19 март в ефира на bTV, новинарската редакция подготви второ специално издание на 2 април от 19:30 ч. 
Екипът на обзорното предаване поставя фокус върху икономическите последствия от социалната изолация, в резултат на извънредното положение.
 
Антон Хекимян ще разговаря онлайн пред зрителите с председателя на Народното събрание Цвета Караянчева, която ще коментира ситуацията в парламента след първата депутатска положителна проба за COVID-19. 
Вицепремиерът Томислав Дончев ще отговаря на зрителски въпроси, свързани с доходите, спестяванията и работните места в страната - по време на пандемията и след това.
Позицията на работодателите ще чуем от Радосвет Радев от Българската стопанска камара и от икономиста Красен Станчев.
 
Специално място в обзорното предаване ще бъде посветено на историите и позициите на обикновените хора, които вече усещат последиците от социалната изолация - собственици на малки бизнеси, работници в големи фабрики, онлайн търговци и други. 
 
Още за икономическите следствия от пандемията, зрителите ще чуят от доктора по икономика и преподавател в Американския университет във Вашингтон Асен Асенов, сътрудника към Атлантическия съвет и преподавател в Университета на Северна Каролина Димитър Бечев, както и предприемачите и основатели на Харвардския бизнес курс в Софийския университет Кирил Петков и Асен Василев.
 
На финала на предаването, за да коментират актуалната обстановка в страната, ще бъдат вирусологът проф. Радка Аргирова от новия Медицински съвет към МС, както и проф. Тодор Кантарджиев от оперативния щаб. Зрителите ще видят и излекувани вече пациенти от COVID-19. За психологическите последици от социалната изолация ще говори клиничният психолог д-р Велислава Донкина.
 
* * * * * * *
 
Според национално представително проучване на „Маркет линкс“, проведено в периода 27-30 март, bTV е основен източник на информация за 73% от респондентите за всички теми, свързани с COVID-19 от обявяването на извънредното положение.


ИЗБРАНО