Зрители избират финалисти и песни в „Гласът на България“

30 май 2019 | 12:22 Дачев
8 солови изпълнения и 4 дуета на полуфинала на „Гласът на България“ в неделя вечер по bTV
 
Вторият жив концерт на музикалното състезание ще изправи един срещу друг осем изключителни вокални таланти. На 2 юни 2019 със sms гласуване зрителите ще определят четирима от тях, които ще спечелят място на големия финал на шоуто следващата неделя.
 
За първи път в историята на шоуто, зрителите ще имат възможност да влязат в ролята на треньори и да изберат коя песен да изпее техният фаворит на големия финал. В рамките на 24 часа след края на полуфиналите на 2 юни, феновете ще могат да гласуват в интернет коя песен да изпълни техният фаворит на 9 юни - на уеб сайта glasat.btv.bg.
  
Привилегията да се борят за титлата „Глас на България“ и наградата от 50 000 лева имат участниците, които продължиха напред след четвъртфинала на шоуто. В неделя вечер всеки от тях ще се бори за гласовете на зрителите, като се представи на сцената със солово изпълнение, както и в дует със своя съотборник.
 
Мария Величкова и Тино Хаджиев от отбора на Камелия ще изпълнят оригинална интерпретация на класиката „These Boots Are Made for Walking“ на Nancy Sinatra. 
Христиан Ненов и Надежда Александрова от отбора на Михаела Филева вече се готвят да влязат в ролите на Аnne-Marie и James Arthur и техния дует „Rewrite the Stars”, включен в саундтрака към филма „Най-великият шоумен“. 
Графа избра за своите финалисти Галина Класимирова и Атанас Кателиев общата песен на James Morrison и Nelly Furtado „Broken Strings“.
Иван Лечев ще заложи мощните гласове на  Николай Воденичаров-Никеца и Ива Георгиева в изпълнение на „Crazy“ на Aerosmith.
 
Кои таланти ще оцелеят след втория концерт на живо и ще продължат към финала на шоуто, зависи само и единствено от зрителите и техните предпочитания. След края на дуетните изпълнения в неделя вечер, линиите за гласуване ще бъдат затворени и певецът с най-висок вот от всеки отбор ще получи място на финала на 9 юни от 20 часа. 

* * * * * * * *
 
bTV Media Group ще дари приходите си от sms-гласуването за възстановяването на опожарените сцени на „Националния студентски дом” в София и възобновяването на творческата дейност там.
 


ИЗБРАНО