JimJam се ребрандира, ново съдържание

30 юли 2018 | 17:10 Дачев
 Световноизвестният телевизионен канал за деца JimJam ще представи ново лого и нов дизайн, отразяващ неговото обновено игриво образователно съдържание. Освен новото лого, се въвеждат нови ефирни идентификатори и нови симпатични герои, допълващи набора от нови програмни елементи, включващи специалните символи „Играй и учи”.

Обновяването на бранда тръгва в международен мащаб на 1 август 2018 г. във всичките 100 страни, в които JimJam в момента се предлага.
 
Новият ефирен вид
 
Новият вид на JimJam е избран чрез международен търг с 9 участващи дизайнерски агенции от 5 страни. Предложените дизайнерски решения са били подложени на най-трудния тест - те са били оценявани в международен мащаб от групи от деца на възраст от 2 до 5 години. Тяхната подкрепа за печелившата идея е била единодушна.
 
Базираната в Лондон фирма „Wiedemann Lampe“ е създател на спечелилия дизайн, който се характеризира с обновено лого, нови герои на JimJam, цветна графика и серия от нови символи и идентификатори.
 
Визуалната промяна е създадена да отразява предложението „Игрово обучение“ на JimJam. Логото е по-жизнерадостно и изчистено, също така буквите „J” в JimJam се превръщат в „Jim и Jam“ (Джим  и Джам)- двама симпатични и готови за забавления герои, които винаги са придружени от своята приятелка Star (Звездичка). В идентификаторите Jim, Jam и Star са показани в забавни и развлекателни ситуации – изпълнявайки музика, строящи пясъчни замъци, ловящи мехурчета във ваната или изпълняващи циркови номера, които символизират любознателността и въображението на децата до и в предучилищна възраст.
 
Новото съдържание
 
Визуалното освежаване не е самоцелна промяна за JimJam. Тя е завършекът на едногодишен задълбочен процес на обновяване, който започна в началото на 2018 година с поетапно обновяване на съдържанието. Оттогава към програмата на JimJam, предоставяща кратко, образователно и забавно съдържание са добавени нови, предимно образователни сериали, обединени от специалните програмни символи „Играй и учи”.

За децата са предвидени всекидневни едночасови секции, в които те ще научат нещо ново всеки ден, както и уникални блокове за изучаване на английски език. За емблематичните за JimJam сериали са осигурени ярки герои като Баданаму, Кайю, Рейнбоу Руби, Кони, Строубъри Шорткейк и Строителят Боб, обединени от нови символи.
 
Целта на обновяването на бранда е да се създаде силна връзка и съгласуваност между обновеното съдържание на JimJam и неговото представяне и да се изпрати послание към аудиторията за целта на канала – да предложи забавно обучение в безопасна за децата среда.
 
* * * * * * *
 
За JimJam
 
JimJam е телевизионен канал, посветен на децата до и в предучилищна възраст и техните семейства.
 
От стартирането си през 2006 година каналът се разви бързо и в момента се предлага в над 100 страни от Европа, Близкия изток и Африка. JimJam се излъчва на 10 езика и достига до 27 милиона абонати в цял свят. Неговото висококачествено програмно съдържание включва някои от най-любимите герои на децата от предучилищна възраст по света, като Томас и приятели, Строителят Боб, Пингу и Пожарникарят Сам.
 
JimJam се разработва и управлява от AMC Networks International – Централна и Източна Европа, водеща телевизионна компания в областта на излъчването и разпространението на тематични телевизионни канали, оперативно звено на AMC Networks International.


ИЗБРАНО