NOVA е любима телевизионна марка на българите

13 юли 2018 | 14:45 Дачев
Медията спечели признанието на потребителите в X-ото юбилейно издание на класацията "Любимите марки"
 
NOVA е предпочитаната телевизия на българските потребители за 2018 г. според класацията "Любимите марки", като след нея се нареждат bTV и кулинарният канал "24 Kitchen".
За втора поредна година медията печели признанието на публиката и получава отличието в категория "Телевизия", нареждайки се сред любимите брандове на България. Наградата получи водещата на новините Надежда Узунова, а церемонията се състоя вчера след 18 ч. в столичния хотел "Арена ди Сердика".
 
"Любимите марки", създадена през 2008 г. от главния редактор на сп. "BG Business" Дачо Дачев и издателя Даниел Димитров, представя потребителското мнение за брандинга, а номинациите са основани изцяло на потребителските предпочитания. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към брандове в различни отрасли, експертно жури за "накланяне на везните" отсъства.
 
С разнообразната си програма, качествените новини и публицистика, NOVA затвърждава ключовата си роля на българския телевизионен пазар, а оригиналното българско съдържание и премиерните филми и сериали, които телевизията предлага, допринасят за големия зрителски интерес.
NOVA е пионер в реализацията и налагането на редица международни телевизионни формати у нас и е лидер сред активното население в България на възраст 18-49 години от пролетта на 2015 година насам, според данните на агенция "Нилсен Адмосфер България".
 
* * * * * * *
 
В десетото юбилейно издание на класацията тази година участваха над 42 000 потребители, а за финалисти в Топ 3 се бориха 350 марки в общо 35 категории.
 
АБВ Поща, платформа на Нетинфо (част от портфолиото на Нова Броудкастинг Груп), също спечели награда в категория "Уеб медии и сайтове".
 
Петя Терзиева, директор "Маркетинг и комуникации" на НБГ, коментира:
"Тези отличия отразяват емоционалното отношение на потребителите към NOVA и АБВ Поща и са резултат на дългосрочната стратегия на компанията да инвестира в модерни български продукции, сериали и филми, в качествени новини и първокласно българско съдържание на всички платформи, както и в разрастването на дигиталното портфолио на групата. Компанията е средище на едни от най-талантливите български творци, медийни и дигитални експерти, които допринасят за създаването и развитието на нови стойностни проекти“.


ИЗБРАНО