„Великият понеделник“ - за шести път, от 25 юни

19 юни 2018 | 14:36 Дачев
Горещо лято, в което всичко ще е 6, обещава филмовият канал KINO NOVA с любимата кампания на всички заклети киномани - „Великият понеделник“
 
На 25 юни 2018 г. зрителите поемат контрола върху избора на филм, който да гледат в понеделник вечер от 21.00 ч. 
И понеже "да си на шест" е много важен момент от житейския път, „Великият понеделник“ отбелязва 6 (своя сезон 6) по специален начин с вълнуващи нововъведения за своите почитатели. 
 
Традиционно зрителите ще избират своя любим филм от седмична селекция, но в шести сезон всичко е 6 – затова и филмовите предложения всяка седмица ще бъдат 6, а не 5, както досега. Любителите на качествените филми ще могат да направят своя избор на специалния сайт на Великият понеделник https://greatmonday.bg. Освен че ще се забавляват с избора на любимия си филм, зрителите ще печелят и награди – всяка седмица двама от всички гласували ще получат страхотен брандиран подарък. 
 
На финала на емблематичната за KINO NOVA кампания, в която властва зрителят, също има изненади. За да бъде всичко 6, големите награди също ще са 6 – всички, които са гласували всяка седмица в продължение на „Великият понеделник“, имат шанс да спечелят специален, брандиран и персонализиран режисьорски стол. 
 
* * * * * * *
 
Фантастичната драма „2012“ е един шестте филма, за които киноманите могат да дадат своя глас в първата седмица на кампанията. Три от останалите предложения са отличени от Академията филми - „Джанго без окови“ с 2 статуетки Оскар, „Хобит: Неочаквано пътешествие“ с 3 и „Английският пациент“ с цели 9 награди Оскар.

Добрият пастир“ с участието на Мат Деймън и Анджелина Джоли и приключенската премиера “Изгубеният град Z” също ще се борят за гласовете на зрителите. 

* * * * * * *
 
Феновете могат да избират своя фаворит на фейсбук-страницата на канала, а филмът, събрал най-много гласове, ще бъде излъчен следващия понеделник, 2 юли, от 21.00 ч. по KINO NOVA.
 
През лятото на 2013 г. властта за първи път бе дадена в ръцете на зрителите, а първият сезон на кампанията бе отличен с бронзова награда Effie в категорията "Медийна реклама".


ИЗБРАНО