Da Vinci Learning става Da Vinci от днес

9 януари 2018 | 12:11 Дачев
Канал Da Vinci Learning чества десетата си годишнина. През тези 10 години аудиторията, която се радва на чудесата на познавателните програми, нарасна до 30 милиона абонати и семейства в Европа, Азия и Африка.
 
За да отбележи годишнината, ръководството и екипът на Da Vinci Learning придадоха на канала нов облик, изразяващ се в свежо и обновено графично представяне. Каналът като цяло от днес, 9 януари 2018, се нарича само Da Vinci.
 
За да бъде осигурена яснота за зрителите, наименованията ще бъдат променени така, че да съответстват на целевата аудитория на блока, за който са предназначени. Сутринта и през деня каналът ще бъде Da Vinci Kids, вечерта – Da Vinci Learning. По този начин, образователният канал за цялото семейство е разделен на два блока - „Деца и семейство“ и „Възрастни“ (след 20:00 ч.).
 
Като начало, обновеният вариант на бранда е фокусиран върху актуализирания блок „Деца и семейство“, като новата версия за вечерния блок „Възрастни“ ще бъде пусната по-късно през 2018 година. От днес каналът променя името си през деня на „Da Vinci Kids“  и актуализира логото си, вида си в и извън ефир, цветовете и шрифтовете си. Този нов вид на бранда ще бъде отразен в интернет страницата, социалните медийни платформи, в ефира (преди 20:00 ч.), и в новото приложение ‘Da Vinci Kids App’, което също стартира през 2018 година на избрани пазари.
 
Една от основните причина за актуализацията на бранда е да се направи по-привлекателен за децата и родителите. Новото име ‘Da Vinci Kids’ дава по-ясна представа за това, което предлага каналът и какво трябва да избере зрителят, за да гледа любимите си предавания. Освен това, е измислен ново мото, „удивлявай се всеки ден“ / „be amazed every day“, което представя на зрителя обикновени предмети от ежедневието в неочаквана светлина. Каналът е предназначен да ви отведе на пътешествие, което показва, че това, което виждате, не е непременно това, което получавате. С помощта на игра с гравитацията, физиката и масата, обичайните предмети се изменят, деформират, свиват и ремоделират, придобивайки необичайно поведение.
 
"Ние смятаме, че обучението може да бъде забавно, увлекателно и значимо преживяване. Ние подхождаме към това обновяване на бранда с крайната цел да доставим удоволствие и да заинтересоваме по-младите ни зрители, предлагайки им важно образователно съдържание“… каза Фердинанд Хабсбург, управител на Da Vinci Media. “Искаме следващото поколение да израсне, черпейки вдъхновение отвсякъде, да провокираме неговата любознателност и да пробудим изследователя в него. Щастливи сме да пуснем обновена форма на визуалния бранд, която отразява това."
 
* * * * * * *
 
Da Vinci Media GmbH е медийна компания със седалище в Берлин. "Da Vinci Kids" се състои от внимателно подбрани образователни развлекателни програми, предлагани 24 часа 7 дни в седмицата. "Da Vinci Learning" се състои от научни документални филми, на които родителите и възрастните могат да се насладят във вечерните часове.
 
Каналът е наличен в над 90 територии от Централна и Източна Европа, Русия, Африка и Азия и се излъчва на 18 езика. Основан през 2007 година, днес Da Vinci пирсъства в над 30 милиона домове от цял свят със свежото си и стимулиращо съдържание, съчетаващо забавление с познание за любознателните деца и възрастни.
 
Със своите над 2500 програми, които могат да се гледат по всяко време на деня, Da Vinci вдъхновява зрителите, правейки живота им по-всеобхватен и по-необикновен. Каналът превръща сложните теми от областта на знанието в увлекателни и забавни приключения на ума, използвайки креативни методи на визуализация и включвайки смислено образователно съдържание. Показва програми, които са интелигентни, експериментални, провокиращи мисълта, достоверни и обогатяващи. Създава за семействата среда, в която да споделят приключенията си, докато се обучават заедно.



ИЗБРАНО