100 дни до зимните Олимпийски игри в Пьончан 2018

30 октомври 2017 | 13:18 Дачев
За да отбележат 100-те дни до зимните Олимпийски игри в Пьончан 2018, Discovery Communications и Евроспорт разкриха своите планове за промяна на зрителското преживяване по време на най-голямото спортно събитие за годината.
 
На 1 ноември 2017 (сряда) Евроспорт 1 ще посвети цял ден на Олимпийски предавания и съдържание. Всеки уикенд през зимните месеци пък феновете ще могат да наблюдават специалното предаване „По пътя към Пьончан“, посветено на пътя на спортистите към игрите и най-добрите моменти от зимните спортове през седмицата. 
 
Евроспорт ще предостави първите напълно дигитални игри за 48 европейски пазари (без Франция и Русия), с картина на живо и при поискване на всички екрани. Интерактивната платформа Евроспорт Player ще бъде единственото място, където феновете ще могат да гледат всяка минута, всеки спортист и всеки спорт – онлайн, на смартфон, таблет или свързани телевизори. Повече от 4000 часа картина и над 100 спортни събития ще бъдат на разположение на феновете, включително 900 часа живо предаване.
 
Новият химн на Евроспорт е модерен римейк на класиката на Queen “I Want It All" в изпълнение на Лондонския симфоничен оркестър. Тази инициатива има за цел да акцентира върху възможността всеки фен на мига да изгледа желан момент от игрите, да го направи независимо от времето и мястото, на което се намира, благодарение на платформата на Евроспорт.
 
Следвайки своя нов подход към достигане до младото поколение, Discovery наскоро обяви първото по рода си партньорство за Олимпийски игри със "Snap Inc." за Европа (без Франция и Русия). Като резултат от това сътрудничество, потребителите на Snapchat на Стария континент ще имат достъп до ексклузивно съдържание „зад кулисите“ на игрите и допълнително, създадено от феновете.
 
Наред с всичко това, Евроспорт ще има специално мобилно дигитално студио в Пьончан и ще работи с някои от най-влиятелните в социалните мрежи и сред младата аудитория лидери на мнение. Така те ще се превърнат в част от редакционни екипи, които ще създават уникално съдържание за социалните медии, насочено към ангажиране на нови и по-млади аудитории. Това представлява още едно нововъведение в отразяването на Олимпийските игри в Европа.
 
* * * * * * *
 
Иновациите ще бъдат в основата на отразяването на Евроспорт. Телевизията ще използва най-новите технологии, повече бази данни, както и 1100 камери, с които фенове ще се чувстват по-близо до действието.
 
Акцент ще бъде и новото студио "Eurosport Cube", в което картината от игрите ще е подплатена с иновативна технология, предоставяща увеличена реалност и данни. Това ще пренесе феновете в интерактивна среда с най-добрите възможни анализи на действието.
 
Евроспорт ще използва технологиите и за да представи и помогне на зрителите да разберат по-добре техниките на зимните спортове и по този начин да превърне самите тях в познавачи на игрите. Пример за това са сериите "Sports Explainer", които - с помощта на увеличена реалност и данни - разкриват интересни технически и тактически особености на спортовете, благодарение на които големите спортисти печелят надпреварите.
 
Ще се включват повече световноизвестни и местни експерти, които със своите репортажи, коментари и анализи ще направят феновете още по-съпричастни с игрите. В това число влизат и редица бивши атлети, които са достигнали до върховете в своя спорт и с постиженията си са надхвърлили далеч границите на своите държави. Задълбочен анализ ще представят над 150 експерти на зимните спортове и коментатори, между които 58 олимпийци, носители на 75 олимпийски медала, в това число 28 златни олимпийски отличия.
 
Нови кратки форми ще представят талантите на Евроспорт и някои от най-ярките изгряващи звезди на зимните спортове, които ще се състезават в Пьончан. В това число:
* „Моята олимпийска изповед“ – истории на спортни легенди и експерти на Евроспорт, разкриващи невероятните си лични олимпийски спомени.
* „Тези, които следиш“ – представя звездите, които ще заблестят на Зимните олимпийски игри. Те си припомнят хората и събитията, които са вдъхновили кариерата им.
 
* * * * * * *
 
Жан-Бриак Перет, президент и изпълнителен директор на Discovery Networks International:
„Пьончан 2018 ще отбележи първите Олимпийски игри от нашето дългогодишно партньорство с Международния олимпийски комитет. Искаме да подобрим преживяването на зрителя от игрите с интригуваща информация, ненадмината експертиза и със стратегически подход към нови и по-млади аудитории. Знаем, че зрителите искат повече: повече достъп до местните си спортни герои, повече експертни коментари и анализи, повече начини да гледат Олимпийските игри и точно това ще предоставим на феновете в цяла Европа.“ 
 
Питър Хътън, изпълнителен директор на Евроспорт:
„Нашето лидерство в излъчването на спортно съдържание, съчетано с широкото присъствие и платформи на Discovery, ще доближи местните фенове до събитията и спортистите, които обичат. Иновативното студио “Eurosport Cube“ е перфектен пример за това, как чрез използването на увеличена реалност и данни можем да предложим на феновете по-информативен анализ на действието. Това ще пренесе експертните коментари в интерактивна и виртуална среда, която никога досега не е била виждана по време на Олимпийските игри.“