„Explore Bulgaria”-4 отвъд познатото с Драго Симеонов

5 октомври 2017 | 18:43 Дачев
За четвърта поредна година National Geographic България ще отведе зрителите по-далеч, отвъд познатото, с поредицата „Explore Bulgaria”.
 
Премиерата на новия четвърти сезон в 6 епизода е в сряда, 11 октомври от 21:30 часа.
 
В музея на София NG показа предпремиерно на представители на медиите първия епизод. Новият сезон е фокусиран върху различни от познатите досега теми, развива се в нов формат и е заснет единствено в София. Шестте епизода изследват софийски тайни, разбулват популярни градски легенди и ни срещат с малко известни, но колоритни представители на съвременната градска култура в столицата. Реализацията на проекта отново е поверена на продуцентската компания "Агитпроп".
 
„Тази година форматът на  Еxplore Bulgaria e различен, гледа в нова посока и търси нови, млади зрители. Надяваме се, че историите, разказани от едни от най-талантливите български документалисти ще провокират  аудиторията, както и останалите продукции на National Geographic“- коментира предстоящата премиера Красимир Николов, изпълнителен директор на FNG.  
 
Софийската експедиция води журналистът Драго Симеонов. Неговото любопитство и пристрастеност към фактите ни разкриват Женския пазар,  Битака, минералните бани, Киноцентър „Бояна“ и дори Витоша по нов, изненадващ и непринудено забавен начин. Драго се среща с експерти и местни,  които споделят малко познати истории и факти от историята, градоустройството, природата и културата на града. По време на софийската експедиция Драго е поставен пред изпитания – от екипа и от хората, с които се среща, и непрекъснато подлага на тест не само представите си за София, но и границите на собствените си възможности. Различните задачи, с които се справя, дават възможност на зрителите да се потопят в преживяванията му и да открият забравени традиции и нови начини на живот на софиянци.
 
На предпремиерната прожекция Милена Филчева (маркетинг директор "Балкани" във FOX Networks Group) и Мила Миленова (кънтри комуникационен мениджър на KBC Груп България) споделиха радостта си от дългогодишното партньорство между ОББ и National Geographic, свързано с мултимедийния проект, разработен ексклузивно за българския пазар. „Ако проектът продължи да печели доверието на нашите партньори и да вълнува аудиторията, ние сме готови да го развиваме и в следващ сезон,“  коментира Филчева.
 
Своите лични впечатления и очаквания споделиха още Драго Симеонов, режисьорите на продукцията Борис Мисирков и Георги Богданов, както и драматургът Георги Тенев, сценарист на Explore Bulgaria - София.


ИЗБРАНО