Дейвид Линч не изключва четвърти сезон на ”Туин Пийкс”

15 септември 2017 | 19:17 Дачев
По време на Скайп-разговор със 71-годишния Дейвид Линч, проведен в културен център на Белград, режисьорът заяви по повод "Туин Пийкс": "Рано е да говорим за четвърти сезон на сериала. Ако да, то ще трябва да почакаме няколко години - за да напиша и да заснема третия ми потрябваха 4 и половина години".
Линч откри в сръбската столица своя фотоизложба, наречена "Кратки истории".

На въпрос за интерпретация на финала на сезона, оставил след себе си много въпросителни, Линч в традиционния си стил отбягна точните формулировки. "Значение има това, в което вярвате. Много неща в живота се случват просто така, а изводите са ваши собствени. Например може да прочетете книга, предизвикала у вас въпроси, след което да ви се прииска да се свържете с автора. Но той, да речем, е умрял преди сто години. Ето защо всичко зависи само от вас".

В България финалът мина на 4 септември по HBO.

Още през януари обаче, преди проектът да се върне на екран през май, президентът на "Showtime" Дейвид Невинс не беше против четвърти сезон.

* * * * * * *

През 1991 г. телевизия ABC спря сериала след сезон 2 заради спадане на неговата популярност, като прекъсна сюжетната линия "в нищото". В новия сериал от тази година, който условно номерираме като сезон трети на оригиналния, Линч продължава същата история, но действието се развива 25 години след края на втория сезон. Тогава специалният агент на ФБР Дейл Купъйр (в ролята - Кайл Маклоклън) бе отишъл в градчето Туин Пийкс, за да разследва убийството на гимназистката Лора Палмър (Шерил Лий), но се сблъска със страховити неща в това на пръв поглед симпатично място.

* * * * * * *

На 28 октомври в Белград за трети път се открива Фестивал на независимото американско кино "IndieBelgrade" и на него ще бъде прожектиран документалният филм "David Lynch – the Art Life" ("Дейвид Линч - живот на творец"), чиято премиера бе по-рано на фестивала във Венеция. В него номинираният за 4 "Оскара" Линч разказва историята на своето детство, фантасмагориите и артистичната зрялост.



ИЗБРАНО