От понеделник до петък, 20:00 ч. по 24kitchen
Едни от най-добрите готвачи от цяла Великобритания отново ще наострят ножове и ще изпипат менютата си в подготовка за битката в най-продължителната и най-харесвана готварска поредица на Острова - „
Великото британско меню“
("Great British Menu") на BBC2.
През последното десетилетие кулинарнотото състезание успя да създаде стандарт за най-вкусната британска храна. Стотици от най-добрите готвачи са били вдъхновени от състезателния дух и мотивирани да надминат границите на гастрономията, за да спечелят възможността да представят своя регион и да си извоюват място в менюто, сервирано на специалните гости на престижно празненство.
Изпълнителният продуцент на шоуто Том Кларк съобщава:
„За дванайсетия сезон на „Великото британско меню“ готвачите са предизвикани да сътворят ястия, с които да отбележат 140-ата годишнина на тенис турнира „Уимбълдън“ и да демонстрират какъв е вкусът на лятото. Това е шанс да се насладим на невероятните вкусове, аромати и цветове на най-любимия период от годината и да уважим едно емблематично за слънчевия сезон събитие. Готвачите ще изучават традициите на състезанието и играчите, които правят това спортно събитие толкова значимо.
Към съдиите ще се присъединят гости, които включват Тим Хенман, Грег Руседски и майката на Анди Мъри - Джуди, която ще помогне в организацията на празненството за най-тачения Голям шлем."
* * * * * * *
През октомври 2017 по 24 kitchen ще видим и сезон 5 на "Бойният клуб на Джейми и Джими" ("Jamie and Jimmy's Food Fight Club").
Премиерата е на 26 октомври, а излъчването е всеки понеделник в 13:00 ч.
Джейми Оливър и Джими Доърти отново са в кафенето си на пристана в Саутенд, Есекс, Великобритания. Докато Джейми приготвя своите най-добри рецепти за уикенда, Джими излиза сред природата, за да сътвори невероятни ястия от диви съставки.
Към тях се присъединяват знаменитости като американските актриси
Линдзи Лохан и
Салма Хайек, за да се научат да приготвят любимите си ястия. Освен че готвят, момчета тръгват на път, за да разказват за нови и вълнуващи кампании, свързани с храната, например за мидите, „щастливото“ мляко, както и за най-вкусните устойчиви видове в региона.