Оперативната печалба за второто тримесечие на 2016 г. нараства с 45%
bTV Media Group отчита ръст на нетните си приходи за периода април – юни в сравнение със същия период през 2015 г. Компанията генерира приход от 20.5 млн. щатски долара за второто тримесечие, като успява да привлече с 3% повече от предходната година. В същия период българският телевизионен рекламен пазар отбелязва ръст в нетно изражение.
„През второто тримесечие надградихме успеха на bTV Media Group от 2015 г. и запазихме фокус върху растежа и диверсификацията на приходите, ефективния контрол на разходите, свободния паричен поток и ръста на оперативната печалба” - коментира Павел Станчев, главен изпълнителен директор групата. „Утвърдихме лидерската си позиция с програмна стратегия, базирана на висококачествени новини, спорт и развлекателни продукции. През второто тримесечие на 2016 г. най-гледаните шоу програми са MasterChef, „България търси талант” и българският комедиен сериал „Столичани в повече”.
За периода 1 април – 30 юни bTV Media Group увеличава оперативната си печалба с 45% в сравнение със същия период на 2015 г.
Данните за периода са, както следва:
- нетни приходи: $ 19 420 000 (2015 г.) и $ 20 455 000 (2016 г.)
- оперативна печалба: $ 4 045 000 (2015 г.) и $ 5 954 000 (2016 г.)
От медийната група изпращат и по-аналитична таблица, която можете да видите
тук.