И кулинарното, и имитаторското шоу с повече от 1 млн зрители

4 март 2015 | 12:21 Дачев
Пилотният епизод на премиерното предаване "MasterChef " е събрал пред телевизорите над 1 милион души, според данни на агенция GARB. 
 
Стартът на пролетния сезон на bTV на 3 март от 20 до 21 ч. е привлякъл 37.7% от цялата телевизионна аудитория в България, докато конкурентът Нова ТВ е привлякъл 23.1%. Аудиторията се измерва като дял от всички зрители над 4-годишна възраст.
 
Резултатите сред по-младите зрители (от 18 до 34-годишна възраст) за bTV са 49.1%, а при Нова ТВ - 16.0%.
 
* * * * * * *
 
В същото време Нова телевизия цитира данни на друга агенция - Nielsen Atmosphere, според която началото на сезон 3 на "Като две капки вода" (специално изместено от 5-ти за 3 март в същото време, 20 - 22 ч.) също е събрало над 1 милион души.
 
За разлика от едночасовия Мастършеф, двете капки продължиха обаче два часа и данните от Нова ТВ не могат да бъдат директно съпоставени, тъй като включват и времето от 21 до 22 ч., когато по bTV вървеше документалното риалити на Иван и Андрей "Истински истории".
 
Като дял в цялата телевизионна аудитория, предаването с водещи Зуека и Рачков е постигнало над 30%, докато делът на bTV е измерен на около 28% и очевидно зрителите са "превключили" канала с началото на "Истински истории".
 
При младата аудитория (18-34 г.) Нова води с 30.6% за цялото времетраене на "Като две капки вода".


ИЗБРАНО