CITY TV сменя формата на 16х9, нова програмна схема и визия

20 януари 2012 | 12:54 Дачев
Музикалната телевизия започва годината във формат 16:9 с обновена програмна схема, нова впечатляваща визия и серия хитови предавания
CITY TV е първата кабелна музикална телевизия в България, един от най-силните брандове в страната и влиятелно средство за промотиране на нови предавания и водещи. Тя стартира през 2005 година и оттогава насам се е утвърдила като музикалната телевизия на младото поколение в България.
Мезията достига до 80% от българското население, пуска хитове с насоченост към хора на възраст 15-30 г. и включва най-новите поп, денс и R’n’B сингли, както и най-добрите песни за последните няколко години. Слоганът "Хитове до скъсване" я идентифицира като налагаща най-новите и модерни музикални тенденции - излъчва най-горещите видеоклипове и ги превръща в хитове на сезона.
Първият видеоклип, който CITY TV излъчи мчера, 19 януари 2012 г. в 00:00 ч. в новия си формат 16:9, беше "We Found Love" на Rihanna feat. Calvin Harris – песен, която оглавява световните музикални класации през последните месеци.
 
От новия сезон в програмата си музикалната телевизия ще включи, освен риалити продукции на MTV (като втория сезон на "Парис Хилтън – Моята най-добра приятелка" и третия сезон на "Laguna Beach"), и нови собствени рубрики.
Сред тях са:
* популярното рикуест шоу Hot Spot, в което зрителите поздравяват приятелите си с видеоклип от програмата;
*Wake Up CITY – сутрешен плейлист със свежи и динамични песни за супер енергичен старт на деня;
* CITY Tube – предаване за най-щурите и забавни видеоклипове от мрежата, избрани от зрителите;
* CITY N!U, където акцент са най-новите видеоклипове – запазената марка още от старта на телевизията.
 
Всеки ден по CITY TV ще има и място за най-големите хитове от последните 10 години в предаването "CITY Outlet", a седмичният еърплей чарт "TOP 10 of the Week" ще се излъчва всеки уикенд.
 


ИЗБРАНО