На 21 септември в 20 - 21 часа в ефира на bTV се завърна музикалното шоу „
Гласът на България”. Първият епизод на предаването стартира като категоричен лидер в българския ефир, привличайки над 40% от цялата телевизионна аудитория, която в неделя вечер е била пред малкия екран.
Интересът на аудиторията към събитията на сцената на шоуто нарастват постепенно като пикът на зрителския интерес достига 1.070 милиона души.
Според аудиторния дял на шоуто, това е най-силният старт на телевизионен формат (целева група "All, 4+") през този телевизионен сезон, според предварителните данни на агенция GARB.
„Гласът на България” бележи успех и сред млади зрители на възраст 18-34, както и сред зрители на възраст 18-49, където аудиторният дял отново е над 40%.
* * * * * * * *
Днес (понеделник) от 20 часа е вторият епизод на музикалното шоу, в което зрителите ще видят уменията на Десислава в танците и хард рока.
Следващите епизоди са в петък (21:30 - 22:30 ч.) и двучасов епизод в неделя, 28 септември (20:00 - 22:00 ч.), последван от старта на новото шоу на Николета Лозанова - телевизионния таблоид "Папараци".