Топ 50 предавания за м. март 2014

22 април 2014 | 11:55 Дачев
Месечната класация топ 50 на най-гледаните програми в България за месец март е изготвена от bTV въз основа на данни от агенция GARB.
 
Над 30% от общата телевизионна аудитория предпочита bTV. Ръст за тази телевизия има сред зрителите на възраст 18-34, като в тази група тя достига 27.5% аудиторен дял ("share").
 
Вижте приложената графика.
В групата 18-34 класацията по тв канали е следната:
1. bTV - 27 %;
2. Нова ТВ - 18 %;
3. TV7 - 6 %;
4. БНТ1 - 5 %;
5. КиноНова - 3 %
други - 41 %.
 
По предавания, в челните позиции на класацията влизат "bTV Новините" (централната новинарска емисия в 19 ч.) и "bTV Репортерите" (авторските журналистически филми), както и фаворитът на младата аудитория „България търси талант”.
Сред най-предпочетените програми са още шоуто „Комиците” и концертите на талантливите деца от „Шоуто на Слави”.
 
По рейтинг, група all 4+ (всички зрители над 4-годишна възраст):
1. bTV - сериалът "Север Юг": 20 епизода средно с 16.4% ( 139 000 зрители);
2. bTV - "Шоуто на Слави": 1 издание (от 20:00 ч.) с 15.8%; 20 издания (от 22:30 ч.) средно с 8.1%; концерт "Крисия и приятели в Разград" с 15.2%; концерт "Симона и приятели в Свищов" с 13.7%;
3. bTV - "bTV Новините" (31 издания от 19:00 ч.) средно с 14.3%;
4. bTV - "България търси талант": 9 издания средно с 13.5% (939 000 зрители);
5. bTV - "bTV Репортерите": 11 издания средно с 11.2%;
6. bTV - "Предай нататък": 5 издания с 12.2%;
7. БНТ1 - "Лига Европа": 1 издание (Лудогорец - Валенсия) с 12.1%;
8. bTV - "Комиците": 4 издания с 11.7%;
9. bTV - сериалът "Столичани в повече": 4 издания с 11.1%;
10. bTV - сериалът "Фамилията": 4 издания с 8.9%;
11. TV7 - "А група": 1 издание (Левски - ЦСКА) с 8.6% (599 000 зрители);
12. bTV - "bTV Документите": 1 издание с 8.6%;
13. Нова ТВ - игрален филм: 1 издание ("Транспортер 3") с 8.4%;
14. bTV - игрален филм: 1 издание ("Шерлок Холмс") с 8.3%;
15. Нова ТВ - "Като две капки вода": 4 издания с 8.2% (569 000 зрители) и др.

"Новините на Нова" се отчитат с 20 позиция в Топ 50 (8.0%, 553 000), детското музикално шоу "Големите надежди" (25) се гледа средно от 485 000 души, танцовото шоу "Dancing Stars" (31) има 440 000-на аудитория, гейм шоуто "Стани богат" (36) по 427 000 зрители пред екрана, а съботното романтично риалити на Миро "Наистина любов" (48 позиция) с първото си издание на 29 март е привлякло 359 000.

При сутрешните блокове положението е следното:
1. bTV - "Тази сутрин": 20 издания с 4.4% (276 000 зрители) и 1 издание с 4.0%;
2. Нова ТВ - "Здравей, България": 20 издания с 3.9% (272 000 зрители) и 1 издание с 3.8%;
3. БНТ1 - "Денят започва": 20 издания с 1.0% (69 000 зрители);
4. TV7 - "Добро утро, България": 21 издания с 0.6% (44 000 зрители);
6. ТВ Европа - "Добро утро, Европа": 31 издания с 0.3% (20 000 зрители).

Регионалната БНТ2 влиза в класацията с "Добро утро с БНТ2", но през следобедното му повторение по сателитния канал за чужбина БНТ Свят: 1 издание с 0.1%.


ИЗБРАНО