Новият девиз на БНТ измислен от сливенчанка

18 април 2014 | 15:12 Дачев
„БНТ - по-силна от времето!” е рекламният слоган, който ще звучи в ефира на националната телевизия през 2014 г.

Изречението е предложено от 31-годишната Мария Димитрова Стоянова от гр. Сливен и спечели симпатиите на журито, което оценяваше предложенията за мото по повод 55-годишнината на обществената телевизия.

Конкурсът бе обявен в края на м. март и приключи на 9 април.
Другите две предложения, които събраха най-много гласове от комисията, са:
- „БНТ! Не мога без теб!” на Магдалена Шумарова и
- „БНТ - Вие ни познавате!” на Росица Костова.

* * * * * * *

„В пет думи Мария Стоянова е успяла да каже най-важното, с което зрителите свързват националната телевизия: взаимно доверие, авторитет, памет с бъдеще. Силни сме заедно и вярваме в ценности, неподвластни на времето” - обоснова избора на журито Силвия Симова, ръководител на Направление „Публични комуникации” и председател на комисията.
 
Мария Стоянова, чиито слоган бе предпочетен от журито, е на 31 години и има 8-годишно дете.

Тя сподели, че идеята ѝ хрумнала почти веднага. „Обичам да гледам БНТ, защото е много балансирана и разнообразна телевизия. Любими са ми научнопопулярните и документални поредици”, допълни Стоянова. Тя ще получи лично наградата си, която е уикенд за двама в хотел „Св.Иван Рилски” в Банско.
 
Екипът на БНТ, който разгледа всички 518 писма, бе изключително затруднен в избора си. „Радва ме фактът, че в конкурса се включиха хора на различна възраст от цяла България. Най-много предложения получихме от участници от София. Имаше и много писма с по няколко идеи. Сред тях мога да спомена имената на Катерина Ганева и Любомир Димитров, които ни изпратиха по 18 доста добри предложения за слогани. Това е доказателство, че изпълняваме успешно мисията си да бъдем близо до зрителя”, каза още Силвия Симова.
 


ИЗБРАНО